BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 22 April 2011

sekarang tepat kl 1.o0

Bila kita sayang org tue

Biler kiter syg org tu,
Kita tnggu dia lame pn x per,
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
Ati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kiter syg org tu,
Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
Tp dia heboh 1 dunia...
Ati kate x pe,dia tension tue...

Biler kiter syg org tue...
Kita kol nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
Biler jd cm2,x pe...
Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...

Biler kiter syg org tu...
Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp biler dia bercerita ngan kita???
Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu,
Kita & dia lpr...
Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

Biler kiter syg org tue,
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...

Biler kiter syg org tue,
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Biler kiter syg org tu,
Kita x pnh pntingkan diri sndri,
Tp dia hpokrit thp gaban..
Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...

Biler kiter syg org tue,
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x snggp tngk dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tue,
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

Dan...
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...

NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG... I love you

unt0k owg yang tersayang....

i nk cite yang i kenal dgn seseorang ni nme dia syafiq dia baik sngt sb ape sb die dh bgi bnyak peluang untuk i...munkin dia sayang kn i k0t klu x dia x la cm nie kan,,,,i sayang dia,,nanti I sambung. nak gayut jap...hh h s0e lmbt ckt..smbong blk,,.dia budak bru kat kolh kan dia anak org kye nmpk s0mbong sngt,,i wt x th jew la kt dia dia s0mbong igt i x bolh gk nyew kawan1 i semua minat kt dia mkl0m la budak bru kn,stu  hri 2 i ms0k klas dia sbb nk ckap dgn hazim new dia pulak seb0k d0k kate bkn2 kt i,i mrh la i wt x th jew kat dia,,tbe2 kn kawan dia new knl dgn i nme dia amer dia yg ksi th kt i yang syafiq neew nk number bnyak la alasan x nk kasi nmbar la kn,bdak s00mbong spew nk layan,,urmmm,,,,hri rabu 2 amier kejar i smpai kt bas sb nk mntak nmber jew x pew la i kasi kesian la,,es0k 2 pas i kasi dia c0ll i dia ckp nk kenl boh n dia tnye i npew i s0mbong dgn dia,,mlu gile times to0.i p0n wt x perduli jew apew dia ckp x moh layang la,,tapi x pew dia msih berusaha nt0k dpt kn i,i x kish kn st hri 2 dia mntak kpel i x th nk cakap apew i ckp jawapan esok la,ps esok2 i x ksi jawapan,,i p0n cbe tnyew pndapt kwn2 i pat0t2 kew i kpel dgn dia tbe2 kwn2 i ckp dia t0oo x elok org nye kwn2 sur0h main2 kn dia jew dia org ksi semngu nt0k min2 kn dia dh ckup mse i wt perangai i mntak putos,,pas to0 da anta msj lagi mntak jgn tngl dia,,mse to0 i x sayang p0n kt dia sikit p0n x,i lebih syg b0y i yg kt kuala lumpr t0oo...dh bnyk hri i x blas msj dia apew semua dia coll i mntak kpel lagi x serik l0t kne tpu urmmmm,,,,,,,ctew dia pnjang la x pew rnkas kn i wt skit ati dia smpai dia bolh menagis kt i,,mntak jgn pergi tnggl kn dia..cedih kn,,,smpai 3 kali i wt perangai kt dia n tige kl jugak i mntak put0s dgn dia da tetap terimew i seade nyew,,,hnga la peluang kew 4 i wt dia smpai x dew arah tju,,taw i wt apew,,,mse cuti kolh i balik umh mama kt kl i jmpew la dgn b0y i kt kl  2 ps 2 g la mkan mlm tibe2 syafiq c0ll i b0y i yang ankt b0y i ckp nk ckap dgn spew,,syafiq ckap nk ckap dgn  mylia tnyew new spew????b0y i ckp new b0y dia,,x kew knt0i t0oo...di sb kn i sayang kn lagi b0y i yang kt kl to00 i sangop ckp dkt syafiq n dpan b0y i yang syafiq 2 kwan i sedang kn dia kpel dgn i,,i ckap sampai 3 kali dia x nk jawap pas 2 bru dia ckap urmm btoii ktew kawan jew.....KLAU LOWANG TERIME G KEW AWEX CM NEW!!!!.....mylia rse x  kot...tpi dia lain sgt dia bolh terime i untok kl yg ke5..sejak 2 i  setia dgn dia i bru sedar yang i silap org,,org yg i syang to0 x cm org yang i x syang...IGT YEW KWN2 ORANG YANG KITE X SAYANG TO LEBIH BAIK DRI ORG YG KITE SAYANG...!!!!!

                                         OK2 LA NK TIDOW DH NEW SELAMAT MALAM!!!!

                                             LOVE YOU SYAFIQ SYAZWEI BIN ISMADI



                                                                 FOREVER IN LOVE